Op het mailadres van Support komen zo af en toe problemen binnen inzake het gebruik van de Dam software. Soms zijn Dam'mers hun wachtwoord vergeten. Soms lukt het wijzigen van profiel of advertenties, of het doen van betalingen, niet. Heel vervelend!
Als je je wachtwoord vergeten bent, stuur dan een mailtje naar support@rotter-Dam.nl. Problemen met het gebruik van de Dam software (profielpagina, advertenties plaatsen, facturen opstellen of betalingen doen) zijn wat lastiger. Het probleem zit 'm meestal in de privacy instellingen van je browser of aan Internet Explorer. Deze browser van Microsoft, en dan met name bij de onlangs verschenen versie 11 daarvan, leidt wereldwijd tot hoofdbrekens bij websitebeheerders.
Er zijn 2 oplossingen voorhanden:
- Gebruik een andere browser (Safari, Google Chrome of Mozilla Firefox), of
- Geef in Internet Explorer aan dat www.rotter-dam.net veilig is (let op: '.net')
Oplossing 2 in detail:
- Klik op de knop Extra en vervolgens op Internetopties.
- Klik op het tabblad Beveiliging, kies Vertrouwde websites en klik vervolgens op Websites.
- Voeg www.rotter-dam.net toe.
- Ga vervolgens terug naar Instellingen en vervolgens Toegankelijkheidsopties.
- Voeg 'www.rotter-dam.net' toe.
- Sla op en herlaad de pagina of herstart je browser.
Mocht bovenstaande oplossing bij jou niet werken, neem dan gerust contact op via support@rotter-Dam.nl. Stuur even mee met wat voor soort browser je werkt en zo mogelijk de foutmelding en een schermafdruk.
Met vriendelijke groet,
Dam Support