Vijf Rotterdamse ondernemers vertellen waarom zij Dam omarmen.

Lees het verhaal van Susannah Burnette (Wiser Film), Hans van Meggelen (Drive2Connect), Dennis Last (Woody Woody), Unico Wilkens (Wijnhandel De Cave) en Heleen van Zantvoort (Recover).

Unico Wilkens

De Bergse Cave, Unico Wilkens

“Geld is een geloof: het heeft alleen de waarde die we het toeschrijven.”

"Er schuilt een verhaal achter al mijn producten: iedere fles wijn bevat de liefde en keuzes van zijn maker. Het is mijn taak het verhaal te vertellen. Eén van mijn favoriete is die over de Duitse wijnmaker Axel Neiss: op een idee gebracht door de positieve reacties van mensen op een nieuwe creatie, noemde hij zijn wijn “That’s Neiss”."

"Door Dam te accepteren, ben ik onderdeel van een netwerk. Een cirkel van mensen die op dezelfde manier geloven in Dam. Zoals mijn tandarts, hij accepteert ook Dam maar wist niet waar hij het weer kon uitgeven, totdat hij mijn wijnzaak ontdekte. Ik ben er helemaal voor de Dam gemeenschap verder te versterken: ik zou mijn Dams graag aan mijn dagelijkse brood uitgeven. We moeten het Dam systeem actief houden, want alleen wanneer het uitgegeven wordt, is het succesvol."

Unico Wilkens
Wijnhandel De Bergse Cave

Wijnhandel De Bergse Cave

www.debergsecave.nl
Facebook pagina
Unico Unico